Ετικέτες

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020

Τερατοκουτάκια - κουμπαραδάκια!

 Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης !

Διαβάζουμε την ιστοριούλα "Η Τσεπούλα και ο Κουμπαράκος" και συζητάμε για την αξία της αποταμίευσης .

Σε ανοιχτά φύλλα , φανταζόμαστε τί θα κάναμε τα χρήματα που θα αποταμιεύαμε:

Τριανταφυλλιά: "Η μαμά με τα φτωχά παιδάκια που έρχονται σπίτι μου να τους δώσω λίγα χρήματα"


Αριστοτέλης: "Θα βοηθούσα έναν άνθρωπο που δεν έχει ρούχα"


Γιάννης: "Δίνω σε κάποιο παιδί να φάει"


Δήμητρα: "Θα έδινα τα χρήματα στη μαμά μου να δώσει ρούχα στα φτωχά παιδάκια"


Δήμος: "Δίνω στα φτωχά παιδάκια πράγματα πολλά!"


Ενίσα: "Αν είχα χρήματα, θα αγόραζα ένα μεγάλο σπίτι"

Θοδωρής: "Εγώ κι ένα παιδάκι..όμως, δε του δίνω..είναι δικά μου επειδή τα έβαλα στον κουμπαρά μου μέσα!"


Λουκάς: "Δίνω φαγητό και νερό σε ένα παιδάκι"


Μαρία: "Δίνω σε κάποιο παιδάκι παλτό και σκούφο να μη κρυώνει!"


Μάριος: "θα αγόραζα έναν υπολογιστή και έναν φορτιστή για τον μπαμπά μου!"


Μίκα: "Εγώ με την οικογένεια μου που βοηθάμε μια μαμά με ένα παιδάκι!"


Μιχάλης: "Θα έπαιρνα στη μαμά μου ένα κόκκινο κραγιόν για να χει ωραίο χαμόγελο και να χαμογελάει!


Μυρτώ: "Δίνω χρήματα σε ένα κοριτσάκι για να πάρει ο, τι θέλει"


Σοφία: "Αν είχα χρήματα, θα τους είχα μαζί μου κάθε μέρα (την μαμά και τον μπαμπά)!"


Στέλιο: "Δίνω φαγητό σε ένα παιδάκι"


Στέλλα: "Δίνω ένα μπισκότο και ένα σκούφο σε ένα παιδάκι [που δεν έχει"


Αφροδίτη: "Δίνω με την μαμά μου σε ένα παιδάκι μπισκοτάκια"


Χάρης : "Θα πήγαινα βόλτα με την μαμά και τον μπαμπά!"

Έπειτα, βάφουμε με τέμπερες ποδήλατα πλαστικά ποτηράκια με ό, τι χρώματα θέλει ο καθένας και αφού στεγνώσει,  βάζουμε τερατο-ματάκια και τερατο-γλωσσίτσες!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου