Ετικέτες

Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

Τί θα ταν για μένα "ευαγγελισμός";!

Συζητάμε τις μέρες αυτές για τον Ευαγγελισμό .Μαθαίνουμε τί σημαίνει η λέξη και φαντάζομαι τί θα άκουγα και θα ήταν για μένα  καλή είδηση!
Θα χαιρόμουν αν κάποιος μου έφερνε την καλή είδηση οτι...........

Βαγγέλης: ....θα είμαι καλά και δυνατός!


Χρήστος: "θα έχω φαγητό, να μη πεινάω!"



 Γιώργος: ..οτι θα μου φέρει μια σαύρα!"

Σωκράτης: .....θα έχω Φώτιση!

Ιάσονας: ...οτι θα είμαι ευλογημένος!"

Γιάννης: ...."θα έχω φαγητό να τρώω!"

Αλμπιόν: ..."δε θα χάσω τη δασκάλα μου!"

Στέργιος: .......|θα με έχει έξυπνο ο Θεός!"

Ειρήνη: ......"οτι θα με έχει ο Θεός καλά και θα είναι όλοι καλά!"

Γιάννης: ......"θα έχω φαγητό να τρώω"

Μαρία : ....."θα είμαι καλή μαθήτρια, θ΄ακούω τη δασκάλα μου!"


Ιλιάννα: ..."οτι δε θα αρρωστήσω"


Μέσα απο σχετικούς πίνακες ζωγραφικής, ξεχωρίσαμε το βιτρώ του Eric Frere!
Προσπαθησαμε κι μεις να γίνουμε καλλιτέχνες και το αποτέλεσμα όμορφο:




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου