Ετικέτες

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Με αφορμή τον Γλεντζοφλέβαρο!

Ήρθε νέος μήνας!! Ο Φεβρουάριος!

Μαθαίνουμε γι' αυτόν, τις λαϊκές ονομασίες του και συζητάμε! 
Λέμε παροιμίες και παίζουμε μ' αυτές..
Στη συνέχεια, διαβάζουμε το παραμυθάκι:
"Ο Γλεντζοφλέβαρος" της Γιολάντας Τσορώνης-Γεωργιάδη .
 Μεταξύ άλλων, η ιστοριούλα τονίζει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του καθενός μας δίνοντας έμφαση στα πλεονεκτήματα που όλοι διαθέτουμε, αρκεί να ψάξουμε μέσα μας..
Με αφορμή αυτό..., αποτυπώνουμε στο χαρτί πότε αισθανόμαστε περήφανοι για τον εαυτό μας...(ελεύθερο φύλλο εργασίας)

"όταν μπορώ και κολυμπάω!"

".....όταν με παίζουν οι φίλοι μου"

"..όταν η μαμά μ' αφήνει να παίζω παιχνίδια στο κινητό της"

"....όταν με καταλαβαίνουν και με πάνε στο λούνα παρκ"

".....όταν έχω αγάπη για την δασκάλα μου"

"....όταν μπορώ και ρίχνω ένα δέντρο κάτω"

".....΄΄οταν φωνάζω "ζήτωωω!" με το κουκλάκι του Ολυμπιακού"

"....όταν βοηθάω την μαμά στο σπίτι"

"....όταν νικάω τους φίλους και τους παλεύω"

".....όταν είμαι στο σπίτι με τον μπαμπά, αγκαλιά!"

"....όταν έχω την μαμά μαζί μου"

"...όταν μοιράζω τα παιχνίδια μου σε όποιο θέλει να παίξει!"

"..."όταν δίνω αγάπη στην κυρία μου"

".....όταν έρχονται έρχονατι οι φίλοι μου στο σπίτι και γω τους δείχνω τις πιάστρες μου"

"....όταν έρχομαι με χαρά στο σχολείο"

"...όταν βλέπω μαζί με τους φίλους μου τηλεόραση και παίζω καλά μαζί τους"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου