Ετικέτες

Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

Κλείνω στην καρδιά μου ο, τι αγαπώ!

Κόβουμε καρδούλες και ζωγραφίζουμε μέσα ο, τι αγαπάει ο καθένας μας!
Κλείνουμε στην καρδιά μας ό, τι αγαπάμε..


Μιχάλης: Αγαπώ τον φίλο μου, τον Λεωνίδα

Αναστασία: Αγαπώ  την μαμά μου και το σκυλάκι μου!

Αθηνά: Αγαπώ την ξαδέρφη μου, την Χαρά!

Ευτύχης: Αγαπώ τον αδερφό μου!

Μαριβίκη: Αγαπώ την φίλη μου, Μαριάνα!

Φίλιππος: Έφτιαξα καρδούλες!  

Κωνσταντίνα: Αγαπώ τον αδερφό μου!

Δημήτρης:Αγαπώ τον φίλο μου, Κωνσταντίνο!

Κων/νος Μπ.: Αγαπώ την μαμά μου και τον μπαμπά μου!

Κων/νος Β: Αγαπώ τα πουλάκια, τα τσιουάουα και τα λουλούδια!

Διογένης: Αγαπώ τα πουλάκια!

Ανδριανή: Αγαπώ την μαμά και το φαγητό!

Μαριάνα: Αγαπώ την Μαριβίκη και τον σκύλο μου!

Έλενα: Αγαπώ τα γατάκια!

Κάλλια: Αγαπώ τον μπαμπά μου και την μαμά!

Ελευθέριος: Αγαπώ τον φίλο μου, τον Γιώργο και τις μηχανές!

Φώτης: Αγαπώ την μαμά , τον μπαμπά και την Ελένη!

Κωστής: Αγαπώ την μαμά, τον μπαμπά και τον Φίλιππο!            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου