Ετικέτες

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

Η ΚΥΡΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ


Συζητάμε για τα γεγονότα του Πολυτεχενείου μέσω εποπτικού υλικού και διαβάζουμε την ιστοριούλα :
Εστιάσαμε στις έννοιες "Δημοκρατία" και "Δικτατορία"

Στη συνέχεια, ζωγραφίσαμε ό, τι μας έρχεται στο μυαλό σε σχέση με την έννοια της Δημοκρατίας.


Πραγματικά, υπέροχα δημιουργήματα όταν η σκέψη αφήνεται ελεύθερη! 

-"Ζωγράφισα ένα σπίτι με χέρια που θέλει να χορέψει γιατι ακόμα κι αυτό χαίρεται για την κυρά Δημοκρατία"

-Έκανα ένα χέρι που το σηκώνουμε για να πούμε την γνώμη μας, μια τούρτα γιατι επιτρέπεται να κάνουμε party και ένα παιδάκι που μιλάει και λέει "Ωωω!!"

-"Έκανα την οικογένεια μου"

-"Δυο κοπέλες που χορεύουν και γιορτάζουν και μια πεταλούδα"

-"Ένα παγωτό με φτερά γιατι είναι ελεύθερο!"

-"Έκανα εμένα, την μαμά μου, την κα.Τάνια και τον φίλο μου, τον Δημήτρη!"

-"Ζωγράφισα τον μπαμπά μου, αλλά βασιλιά, την μαμά μου βασίλισσα , εμένα μικρό παιδί πριγκίπισσα που χαιρόμαστε όλοι και δεν διατάζουμε!"

-""Κύκλους με το χρώμα ροζ" (γιατι το θεωρεί χαρούμενο)

-"Κάποια παιδιά που πηγαίνουν στο σχολείο τους και εσύ, κυρία που τους περιμένεις και όλοι χαιρόμαστε!"

- "Τον φίλο μου, τον Μιχάλη που έρχεται στο σπίτι μου και βλέπει τον κήπο μου και εμένα που τον περιμένω μέσα στο σπίτι, επειδή παλιά ο κακός δεν άφηνε να συναντηθούμε!"

-"Ένα χαρούμενο πρόσωπο"

-"Ένα σπίτι που το στολίσανε για να κάνουνε γιορτή!" 

-"Εδώ είναι ένα λουλούδι με νερό και δυο φίλοι που παίζουνε μαζί!"

- "Μια κοπέλα πάει να ποτίσει ένα λουλούδι, γιατι δεν απαγορεύεται και μερικά λουλούδια"

-"Ένα παιδάκι που παίζει"


Σε δεύτερη φάση, φτιάξαμε χάρτινη κατασκευή με την 

ΚΥΡΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου